Kad porastem biću Master FON-a - Vesti : Puškice


Kad porastem biću Master FON-a

29.10.2009. // Kategorije: Fakultet Info

Prema najnovijim informacijama, za upis na diplomske - Master studije na FON-u ove godine, po prvi put, je odobrena budžetska kvota. Pa će tako, od ove godine, 189 studenata uživati u beneficijama budžetskog studiranja (plaćena školarina, korišćenje usluga doma, menze...), dok će još 21 studenata biti oslobođeno školarine. Inače, zahtev za odobravanje budžetskih kvota bio je jedan od zahteva postavljenih Vladi na nedavno održanim studentskim protestima.
 
Svedoci smo poslednjih nekoliko godina da upis na Master na FON-u postaje sve popularniji, kako kod fonovaca, tako i kod studenata sa drugih fakulteta, uglavnom privatnih. Razlog tome se može naći u velikoj tražnji za studentima FON-a među poslodavcima. Pa je zato i studentima privatnih fakulteta u interesu da dođu na naš fakultet i "speru" svoju diplomu. Međutim, našoj Upravi kao da nije stalo da zaštiti svoje studente od te navale, već postavlja finansijski aspekt ispred svog najboljeg proizvoda, studenata. Pa tako i ove godine FON-ovi diplomci nemaju nikakve prednosti u odnosu na ostale studente. Da li svršenom fonovcu, od kojih je većina bila primorana da plati svaki korak na Fakultetu, treba "izbijati" pare iz džepa u trenutku kada predstavljaju najbolju reklamu FON-a? U prilog tome govori činjenica da Uprava ne želi, niti razmišlja, da primeni recept drugih fakulteta našeg Univerziteta koji štite svoje studente. Pa tako, na primer, na Ekonomskom i Elekrotehničkom fakultetu, studenti koji su završili te fakultete su oslobođeni polaganja prijemnog ispita i mogu direktno upisati Master studije.

Sada kada budžet postoji i na FON-u i kada je ovaj princip moguće primeniti i kod nas, ostaje nam da vidimo da li će se neka od Studentskih tela oglasiti po ovom pitanju i založiti malo u korist studenata.




nazad na naslovnu

Komentari:

znam @ 09:53 29.10.2009.

Para vrti gde burgija nece...

blabla @ 10:47 29.10.2009.

Ja sam diplomirao na Fon-u i necu upisivati master. Velika je sramota sta nam rade. Ocigledno je da je fakultet ekstremno finansiski orijentisan i bas ih briga za nas, koji smo 4 godine ovde proveli. Prvo taj prijemni, ne shvatam cemu to? Ja i neki sa megatrenda da to polazemo??? Pa iz principa necu to da polazem, al samo iz principa!!
Ma zaista sramota, ja cu na master na Singidunim verovatno, cinjenica je da je master na fonu na smesnom nivou, ljudi sa fona ga zavrsavaju po principu "pa eto" ne znaju ni samo zasto upisuju.
Sve u svemu jos jedna demonstracija nase dusevne bede, kratkorocnog razmisljanja i prodaje za sitne pare. Ne osudjujem nikog, mi smo jednostavno stoka i to je to. Stoka kao narod u globalu, svaka cast za nekih 20ak normalnih ljudi koje sam upoznao u svom zivotu.
Da napomenem, nisam ja neki nepopravljivi romantik razocaran realnim svetom, nego sam razocaran cinjenicom da u ovoj drzavi sve smrdi. Fon bi trebalo da bude mesto u ovoj drzavi gde se promovisu nove ideje, nova razmisljanja, napredak... A ne da se demonstrira jadost. Jadost od studentskih organizacija, opste filozofije fakulteta, obesti profesora komunjara koji nemaju veze s vezom al eto nekom slucajnoscu su neko i nesto na ovom fakultetu pa lece svoju unutrasnju nesigurnost i svesnost o dusevnoj bedi na studentima.
Mrzi me da pisem vise, al mislim da ce se mnogi sloziti samnom, ako ne i 99.9% ljudi.

@blabla @ 11:22 29.10.2009.

Svaka čast na tekstu, svaka ti je k'o Njegoševa!!! Slažem se u potpunosti sa tobom, pogotovo za ono "Stoka", ali ja i dalje verujem da neke stvari mogu i moraju da se promene. Yo Man!

markodj @ 11:47 29.10.2009.

ajde brate potpisi se pa da te biramo za studenta prodekana , ko je za ?

eee @ 12:51 30.10.2009.

konacno neko pametan na ovom faxu!!!

ivan @ 01:31 30.10.2009.

Vote za "blabla" kometnar!!!
Cak ne bi bio problem ni prijamni, ali da se odvoje FON-ovci i ostali ili da se srodnost ukljuci kao sto je do sada bilo!
Nervira me da neko sa nekog privatnog fakulteta moze upasti na budzet tacnije naverglati to nesto malo stranica i sa svojim astronomskim prosekom nekako upasti, a studenti sa nizim prosecima FON-a to nece moci da nadoknade!
Na primer: ETF je nemoguce upisati sa drugog fakulteta na statusu budzeta, jer ce ti dati cak i samo 1 ispit razlike, makar to bilo i formalno!

neko @ 08:02 30.10.2009.

a da ne pricamo koliko nam se srozava ugled i fakulteta i te nase diplome kad svako moze da je dobije...

Meni je tuzno sto Uprava dozvoljava da dolazi uopste do ove situacije u kojoj je blabla, jer covek koji je potrosio 4 godine zivota uceci ovde nesto sad ide na privatni fakultet, a ovi dzabalebarosi dolaze sa privatnog fakulteta... Sutra kad se zaposle, njemu ce pisati Singidunum, a dzabalebarosima FON...
sta mislite ko ce se bolje pokazati na poslu i sa kog fakulteta ce sutra traziti ljude?

M.Sc @ 10:02 30.10.2009.

Ajde da budemo malo konstruktivni pa da predložimo nešto pametno !!!

Naime, i na stranim fakultetima postoje master studije. Ovi fakulteti su takođe i finansijski orijentisani, takođe primaju strane studente na svoje master studije i takodje imaju svoje diplomce na master studijama. Ipak, postoji mala razlika:

DIPLOMA MASTER STUDIJA, SAMA HARTIJA, JE DRUGAČIJE BOJE ZA OVE DVE KATEGORIJE STUDENATA.

Isticanjem bilo kakve vizuelne razlike, i promovisanje u poslovnom i akademskom okruženju, štite se studijski program Fakulteta, znanje stečeno na osnovnim studijama, ali i interes studenata Fon-a.

Markonjero @ 10:49 30.10.2009.

Ne vredi ova (gnevna) priča... ne bez pravog andergraund delovanja...

bole @ 01:18 30.10.2009.

Samo neka oni upisuju 600 studenata godisnje pa ce svi biti masteri jedino ce nam He-Man faliti.
Ako svu budu masteri onda je sve jedno da li su svi bachelor ili master. A glavna stvar je to sto u nasoj zemlji plate nisu odredjene prema zvanju. Ko zavrsi faks ima istu platu, da zanemariomo one koji se bave istrazivacim radom.
a da ne pominjem cinjenicu da studenti FON-a moraju da plate master na svom faksu jer je takva politika fakulteta.

Paja Bulja @ 01:25 30.10.2009.

Ljudi to sto ce neko zavrsiti master na Fon-u a prethodno je zavrsio neki privatni fakultet ne znaci da je on zavrsio Fon, jer kada konkurises za neki posao moras da navedes koji si fakultet zavrsio, a ne samo da napises master na fonu jer pre toga morao si da dobijes diplomu batchelor-a, tako da nikako ne mozes sakriti koji si fakultet zavrsio pre master sutudija.

HEJ @ 02:33 30.10.2009.

Ne bacajte HEJt!

miki car @ 04:19 30.10.2009.

svidja mi se ideja vezana za boje diploma, a i predstavlja jedinu konstruktivnu misao na ovu temu...to treba pogurati

dipl.ing. @ 06:45 30.10.2009.

Svaka čast bla,bla... konacno da neko kaze kako stvari stoje... ostavi mail ako moze da se cujemo...

Secam se da smo na jednom predavanju komentarisali kako se u SAD-u placaju davaoci krvi po ml uzete krvi..... :( tako je pisalo u jednoj tankoj knjizici...

Citiracu samo jednog prof. sa FON-a vezano za tu i ovu ovde temu:

....sve u kapitalizmu se radi za pare,sve....PROFIT je sve i svja!

Naravno, shvatio sam odmah da je covek duboko svestan svega sto nam se dogadja ali nemocan da bilo sta kao pojedinac promeni.... ALI bar je bio hrabar da mi kaze istinu, da ne budem(o) slep(i) pored ociju...
POZ SVIMA!

Moral @ 07:38 30.10.2009.

Ne znam sta reci na ove komentare...Odakle pojedincima pravo da rasisticki gledaju na ljude sa drugih fakulteta!?
Slazem se da treba da postoji kvota koja je namenjena studentima FON-a, ali ako niste videli prilikom konkurisanja postoji i kategorija "srodnosti fakulteta", pa je opste poznato da studenti FON-a dobijaju maksimalni broj bodova!!!
Pa kada su pojedinci toliko dobri, zasto se plase prijemnog ispita...Pa mi smo sve to ucili i bice nam lakse...
A sto se tice kvaliteta master studija mislim da pojedinci bas "trabunjaju"!!!Studije su lepo koncipirane i prisutan je drugaciji metod rada...
A izmedju ostalog, studenti master studija(koji dolaze sa FON-a) treba da odaberu jedan predmet koji ce poloziti i da dorade svoj diplomski rad, uz maksimalne finansijske olaksice...
Da ne spominjem to kako se masovno sa smera infomacionih sistema upisuju master studije iz menadzmenta kako bi dobili i drugu diplomu.E to su bas slicne oblasti...Pojedinci bi da im fakultet plati da idu na master studije...Sramota za njihove stavove...
NEGO BRACO SRBI, shvatite da niste Bogom dani i bolje prionite na rad nego samo na kukanje...

Smorzilla @ 07:53 30.10.2009.

^
Ovi iz uprave su najjaci Zaljubljen

ja @ 08:35 30.10.2009.

nije on iz uprave nego nije obavesten da se vise ne gleda srodnost fakulteta, da se ne polaze samo taj jedan ispit i da se placaju puni troskovi. ono sto je on naveo je bilo za starije generacije: 59 000, jos jedan ispit i eto titule mastera.

@Moral @ 11:12 30.10.2009.

kolega neinformisan si totalno!!

sc @ 01:33 31.10.2009.

Srodnost, idi begaj...

Pa i dok se gledala ta srodnost, od max 30 poena za srodnost, ljudi sa završenim klavirom, engleskim ili šumarstvom su dobijali po 20 poena... od 30... što znači da nam se program poklapa 2/3. Eto i te srodnosti koliko je "realno" i "mudro" realizovana....

A i, kad ne znate o čemu pričate, nemojte da lupate gluposti... Nije isto uzeti i bachelor i master na FONu i uzeti bachelor na nekom privatnom, a master na FON-u. Sve je dokumentovano. Megatrendovac koji uzme master na FONu opet mora u CV da zapiše gde je uzeo bachelor... Ako to ne uradi, onda je kreten i niko neće ozbiljno da ga shvati.

sramota @ 09:45 31.10.2009.

Dno dna. Fon postaje svake godine sve losiji.Umesto da dize kriterijume on ih spusta. Na kraju ce ga svi zavrsavati. Stvarno sramota. Nece jos dugo uzivati ugled. Za koju god nece pripadati BU jer ce se privatizovati. A to sto dozvoljavaju da im masters uspisuje svaka krdza to govori koliko samo rade za pare. Ugledajte se malo na druge fakultete. Ako oni srodnim smatraju megazezanje.... Eee blago onda nama

FON je najjaci @ 12:46 31.10.2009.

Zelim samo da kazem da je FON jedan od retkih fakulteta koji prate savremene tokove i trendove...Neka vam neki stari profesori kazu sta je bio FON nekada (kaubojski fakultet)...A sada je zaista jedan od najprestiznijih...
I FON nikada nece propasti i izgubiti svoje mesto...
On ce biti moj jedini izbor za doktorske studije...

Moje kolege @ 12:51 31.10.2009.

Drage moje akademske kolege...
Vremenom su se neke stvari promenile u ovom drustvu i nasoj zemlji...
Nije vise diploma nesto sto je najvaznije...
Jedino vam znanje niko nikada nece i ne moze uzeti...
ZATO SE BORITE ZA ZNANJE, A NE ZA DIPLOMU...
(samo da znate da nisam neko ko je zavrsio FON),ali cu verovatno doktorske studije upisati na FON-u

gospodin @ 02:15 31.10.2009.

ideja o razlicitim bojama diploma nije losa, mada to moze i bolje... neki ljudi na faxu pominju i mogucnost razlicitosti programa za fonovce i za ove sa drugih fakulteta...ne bi bilo lose ni da im se titula razlikuje, da se ubaci nesto u zvanje kako bi se znalo ko je gde, sta zavrsio...
ali na kraju krajeva, kao sto ste gore i rekli, moras da napises koji si fax zavrsio pa onda koji master...

uprava @ 03:06 31.10.2009.

ako ste svi toliki revolucionari, i ako hocete da se vas glas cuje negde (posto na puskicama par ljudi vrti istu pricu - kako nista ne valja, a prstom nisu mrdnuli u zivotu), prijavite se na konkurs za savet fakulteta, i na konkurs za naucno - nastavno vece...pa probajte tamo, posto vas ovde apsolutno niko ne cuje i ne vidi, sem nas koji smo dosli da skinemo skripte :)

Boja diplome @ 03:19 31.10.2009.

Kao da ce neki buduci poslodavac znati koja je boja diplome nekog ko je zavrsio FON!?!?Jos mu samo to treba da pamti!?!?!Mozda ne bi bilo lose da za devojke boja diplome bude roza...
Sada se trazi efektivnost i efikasnost na radnom mestu, a ne samo diploma...Proslo je vreme Tita...Nego znanje je moc, a ne boja diplome...Mislite da cete kod nekoga raditi zato sto imate odredjeno znanje i boju diplome...Tako samo pricaju oni koji nemaju ni dan radnog staza...I budite malo pametniji i konstruktivniji...

AUUUUUUUU........ @ 06:38 31.10.2009.


Moral @ 07:38 30.10.2009.

Ne znam sta reci na ove komentare...Odakle pojedincima pravo da rasisticki gledaju na ljude sa drugih fakulteta!?
Slazem se da treba da postoji kvota koja je namenjena studentima FON-a, ali ako niste videli prilikom konkurisanja postoji i kategorija "srodnosti fakulteta", pa je opste poznato da studenti FON-a dobijaju maksimalni broj bodova!!!
Pa kada su pojedinci toliko dobri, zasto se plase prijemnog ispita...Pa mi smo sve to ucili i bice nam lakse...
A sto se tice kvaliteta master studija mislim da pojedinci bas "trabunjaju"!!!Studije su lepo koncipirane i prisutan je drugaciji metod rada...
A izmedju ostalog, studenti master studija(koji dolaze sa FON-a) treba da odaberu jedan predmet koji ce poloziti i da dorade svoj diplomski rad, uz maksimalne finansijske olaksice...
Da ne spominjem to kako se masovno sa smera infomacionih sistema upisuju master studije iz menadzmenta kako bi dobili i drugu diplomu.E to su bas slicne oblasti...Pojedinci bi da im fakultet plati da idu na master studije...Sramota za njihove stavove...
NEGO BRACO SRBI, shvatite da niste Bogom dani i bolje prionite na rad nego samo na kukanje...

A U COVECE, GDE TI ZEVIS! INFORMISI SE MALO PRE NEGO STO POCNES DA PISES GLUPOSTI!

zzz @ 12:45 17.11.2009.

Ovoj nas fax ne da je bruka ,nego... Svi fakulteti stite svoje studente samo nas degradira.. na pravima, ekonomiji ne mozes ni da upises master ako nisi to zavrsio ili uz ogromne muke i razlike ispita.. A kod nas dodjite sto vise sa strane--stav faxa.. Ukinuta je srodnost fakulteta, pa se gleda samo prosek sa studija.. Znaci ko god dodje sa sega-mega trenda i sl i ima po difoltu ogroman prosek, je u startu ispred fonovaca.. Vise ljudi ce da upise master na cuvenom budzetu sa drugih fakulteta nego sa fona... FON me je razocarao samo tako!!! Sramota..

mrvica @ 10:58 23.11.2009.

drage kolege, da bi nesto komentarisali morate pogledati malo i u svoje dvoriste. Ok slayem se da se treba napraviti distinktivna razlika ili neke povlastice kad se ljudi sa FON-a u pisuju na master (npr. u ceni) ali sto se tice prijemnog, mislim da ej to ispravno. Jer koliko samo ljudi se provlaci na ispitima i na celim studijama, pa i taj neki sa Megatrenda mozda zna vise od FON-ovca ukoliko ga tematika zanima. Fakultet nije merilo znanja!!Druga stvar je sto nasa drzava nikako da uvede neka pravila i razlike izmedju privatnih i drzavnih fakulteta kao sto je to svugde us vetu uradjeno i da postavi neke standarde, ali to svi znamo zasto nije tako, upravo zato sto su ti isti koji trebaju to da urade ujedno i vlasnici privatnih fakulteta. A dragi moji, ako osudjujete Megatrendovce, opet pogledajte us voje dvoriste jer i FON-ovci to isto rade sa Ekonomijom. Dobiju master diplomu Ekof-a i kao to je to, mogu da se mere rame uz rame sa ekonomistima, sto zaista ruku na srce nije u redu. Ipak na fonu je najveca knjiga 300str i FON ima opstije predmete u odnosu na ekonomske relevantne smerove. Dragi moji nemojte biti tako sebicni nego malo realnije sagledajte cinjenice.
Pozdrav.

mrvica @ 11:12 23.11.2009.

zaboravih...s obzirom da je literatura za prijemni sa FON-a i to sa sonovnih studija ne znam u cemu je problem!!Kad su FON-ovci svi tako dobro nauceni cega se plasite?

zaza @ 05:45 14.12.2009.

ooooooo, kako ste smesni!! cek, cek, Zbun zar harvard nije privatan?? Udri! pa,svugde u svetu privatni fakulteti daju najkvalifikovanije ljude!
lepo je rekao STUDENT FONA za FON
Jadost od studentskih organizacija, opste filozofije fakulteta, obesti profesora komunjara koji nemaju veze s vezom al eto nekom slucajnoscu su neko i nesto na ovom fakultetu pa lece svoju unutrasnju nesigurnost i svesnost o dusevnoj bedi na studentima.


hahahhahahahhah
pa, koj ces ti andrak na fonu kad imas ovako misljenje o njemu? a vidim i ostalih 99% se slozilo sa njim????
pljujete po fonu pa ga onda branite?
sto se plasite megatrendovaca kad vi sve znate, kad ste obrazovaniji od njih? na prijemnom to i dokazite, a na konkursu za posao se pokazite!
svi vi sto se bunite imate neki smesan prosek, pa vam smetaju privatnici, da ste ucili i imali prosek 9.5+ bolelo bi vas uvo za megatrend!
kakav princip, kakvi bakraci, ko je ucio bice na budzetu za master, a ko nije krivice megatrend jer je glupo da sam prizna da je lenj i glup!

Fon bi trebalo da bude mesto u ovoj drzavi gde se promovisu nove ideje, nova razmisljanja, napredak
lepo receno.. fon je jedan budjav lebac, bez novih ideja, bez napretka, bas kao i svi nasi drzavni fakulteti!!

ja upadam na master na budzet i boli me uvo za vas! Yo Man!

mr No @ 12:35 16.12.2009.

drage kolege,

pogledajte zvanični dokument - rešene testove sa prijemnog ispita.

http://master.fon.rs/download/2009/12/epos%20resenje%20testa.pdf

Obratite paznju na skracenicu
SMTP
SugarCRM (treba SugarSuite)
naziv servera (treba domen)

ako je to ono cemu uce na FON-u

svaka im cast

mile @ 06:53 16.12.2009.

sending mail transfer protocol.
Grin

Krcko @ 11:59 05.01.2010.

Revolt Fonovaca je za razumeti izuzev ako se ne apstrakuje uredna akreditacija svih fakulteta kod Ministarstva prosvete a čiji su studenti takođe učestvovali na javnom konkursu koje je raspisao Fon za master studije.Pitam se kako bi izgledala zakonska regulativa koja bi legalizovala diskriminaciju studenata sa svih drugih fakulteta koji legalno funkcionišu ?

Jovana @ 06:50 19.08.2010.

Smesan mi je fon-fakultet olaksanih nauka...kao i svima sa ekonomskog...glupi ste kao noc,fon upisuju ljudi sa koeficijentom inteligencije za visu skolu...brukate Beogradski univerzitet!

@Jovana @ 02:01 11.09.2010.

jovana ne seri

CageRage @ 01:30 08.01.2011.

@blablabla
Ne jedi G******A ... da ti neko sa Megatrenda ne bi polupao glavu ! Udri!

Falcon @ 11:44 12.04.2011.

Sramota je da studenti starijih generacija, sa 43 polozena ispita, moraju na neke od njih da izlaze ponovo, a i da sve to placaju! Nikakvih beneficija, pri upisu Mastera, nema za studente sa FON-a, stekao sam utisak da je Upravi samo bitno da zgrne sto vise para...daj, samo daj!
O ljudima sa Mega-Giga-Grand i ostalih Evropskih biznisa, sranja i proseravanja ne zelim ni da trosim reci! Znam masu njih, koji su "protrcali" kroz studije na nekim od tih "fakulteta" i koji sada, brze-bolje, "peru" diplome na FON-u, jer sa svojim "zvucnim" zvanjima, nigde ne mogu da nadju posao! Uprava FON-a treba da se stidi, jer svesno degradira svoje diplome, tj. diplomce!

Istina @ 08:40 19.04.2011.

Ja sam sa fona (4. godina) i nije mi jasno zasto se toliko kolega protivi upisu "privatnih" studenata na nas master :s Pa na master nam pridoslice nisu samo ti sa privatnih vec i sa drzavnih fakulteta! Ima i onih sa etf-a, koji su imali solidan prosek i koji su se mnooooooooogo mnogo mnogo vise trudili od nas...Ali naravno, te studente se stidite da spomenete :s Ako ste sigurni u sebe i verujete u svoje sposobnosti i znanje onda NE MOZE da postoji razlog koji ce da vas pokoleba i natera na ovako ocajna razmisljanja :s Samo onaj ko je LOS STUDENT, onaj ko se nije trudio tokom studija, onaj ko na kraju krajeva nije dobar ni u informatici ni u menadzmentu (a studirao je na osnovnim studijama na fonu) moze da prica lose protiv studenata sa drugih fakulteta! I na tom Megatrendu, sasvim sigurno, postoje studenti koji su JACI i sposobniji od studenata drzavnih fakulteta tako da ne shvatam zasto se onda "kvalitet" ne bi obrazovao na master studijama fona a ne ovaj nas "raspad sistema" sa osnovnih studija! Peace everybody i pamet u glavu pre nego sto kazete jos nesto cime cete se srozati jos vise Mig

Vaš komentar:

Ime:
Mejl:
Komentar:

Smajliji
:) :( Grin
Plez Smrc Cool
Zbun Stidljivko Zaljubljen
Aaa Cupavi Udri!
Yo Man! Mig Tegle
Lol Ljutko Bljak
Durisha Hvala Hvala!
 Boja fonta:  Veličina fonta:
Ponovi sledeću reč:     puskice